lørdag den 13. marts 2010

STRIKKEFRONTEN: noget om UFO’’er…..

u hendesverden 36 2009I Hendes Verden nr 36 2009 fandt jeg denne opskrift. Den måtte da lige prøves!

Den er strikket i Noro, jeg fandt Snadness PAlet lokalt.

Mønstret er Entrelac eller Neverkont. Som gav mig kvaler  efter den danske opskrift i bladet for ½ år  siden. Og den blev lagt til side. Plusli dukkede en tanke op*Jamen det er jo bare lissom SuperKarla’s sjal! .. af Karen Noe* …. og den har jeg jo strikket  (altså bortset fra kanten somligger i UFO-Kassen. Den erkendelse hjalp .. og jeg fik strikket min Entrelac-halsedisse , som ser sådan ud:

entrelachalsdisse Og jeg er ganske godt tilfreds. Sjov at strikke. Varmer godt. Og jeg fik brug for min SjalsNål hjembragt fra Kina. Der er brugt 100g Sandnes Palet – farveforløbene er ret lange derfor den store forskel på enderne. Der må vist strikkes et par pulsvarmere til ;-)

Endnu en UFO-sag:pulsvarmere graa Et par Pulsvarmere i Skyggestrik. Det anes vist lige ;-)

Strikket i strømpegarnsrester.

1 kommentar: