søndag den 13. juni 2010

HAPPY-WEEK

Happy-week skulle gerne udkomme hver søndag. Med billeder af – nogle – af  UGENS GLÆDER.

Denne uges HAPPYNESS – øverst fra venstre:Happyweek

Masser af hæklede Oldemors-firkanter til et stort tæppe. Hæklet i Fabel – Garnstudio’s strømpegarn. Bliver meget smukke.

Havens gule flor er afblomstret. Tilbage er Mælkebøtternes skulpturelle frøstande. Jeg elsker dem ;-)

Jeg fik afleveret Vesten til Svigerdatteren. Et strikkekit fra MARKNO. Sjalsnålen er hjemmelavet af linfjordsdriv*tømmer* og en turkis fra Indien, Hjembragt af min mand for mange år siden. Svigerdatteren blev rigtig glad. ( Hun kommer fra Thisted – lige nordenfjords.)

Så har jeg malet hver dag. Eller tegnet. Eller lavet collage. Eller ….. Brugt mange farve. Forsøgt at forblive i livets lyse sider. Jeg nyder PROCESSEN. Men HADER produktet.

Et billede der ikke er med er af Moster. Hun fejrede sin 70-års dag i denne uge. Jeg ved ikke om hun vil afbildes her – så jeg nøjes med et stort

 

TILLYKKE

4 kommentarer:

  1. En GlædesCollage - dejligt og ganske smuk :-)

    SvarSlet
  2. TAK skal du ha Miri - for dine altid velkomne kommentarer

    SvarSlet
  3. Det er da nogle skønne ting, du har frembragt. Hvor er det skønt, at du kan finde ud af at holde dig i gang. Og hvorfor skulle svigerdatteren ikke blive glad? Jeg giver dig ret i, at det er skønne piger, der kommer fra den landsdel, men selv en sjællænder ville da blive begejstret for at modtage en sådan vest med tilhørende nål. Du kan altid teste på mig, hvis det skulle være.....
    Vi ses på lørdag hos Dorte.

    SvarSlet
  4. Hej Lene TAk for dine positive ord ;-) Jeg vil glæde mig til at se dig på lørdag.
    KH Siffe

    SvarSlet