tirsdag den 29. juni 2010

Kattefødsel midt i VM……………

Godt det var en kedelig kamp :-) Japan - Paraguai

fødestuen

Hele dagen har Miss Dolly fulgt mig. Den sædvanlige rappenskralderi er blevet afløst af kælen hunkat. Og så ved jeg hvad der er ved at ske.

KILLINGE-TILSYNEKOMST!

Jeg fandt kassen frem lagde en pude i, men det synes Donnaen ikke om. Bliver mere påtrængende – Jamen så fat det dog Kone.

Efter et par forsøøg blev vi enige om at jeg skulle sidde i Strikkestolen, Kassen stå ved siden af og der skulle et tæppe over.

Så der hoppede hun op skrabede lidt og faldt til ro, mens VM startede. Jeg strikkede og kiggede lidt til hende og lidt til kampen.

dolly foeder

Så ringer Veninden og mens vi snakker kommer 2 små killinger til verden – uden et kny fra Dolly.

Hun er stadig stor så jeg tror der kommer flere! – men lige nu - pause.

Så jeg fik set Straffespark-konkurencen.

TAK Dolly – du er nu en kær kat.

9 kommentarer:

  1. Ja fodbold er jo ikke lige mig... men hvor sødt med den kattefødsel ;) Nårrh en sød lille trefarvet een der ligger der i kassen!!! :)

    SvarSlet
  2. Tillykke med famieforøgelsen!!! Ønsker mig en tefarvet, men ikke lige nu - har jo tre katte p.t.

    SvarSlet
  3. Tina - nu er der 3 killinger 2 trefarvede og en lækker mørkstribet grafitgrå

    Dorte - jamen jeg skal no sørge for den de næste 12 uger ;-) og gerne bringe den ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet
  4. Uha da - dem glæder jeg mig til at følge :-)

    SvarSlet
  5. Mette det er utrolig så tillidsfuld Dolly er. Jeg kan tage hendes killinger og de er bare så yndige ;-) Jeg må ikke gå fra stolen - men nu går jeg altså i seng ;-)

    SvarSlet
  6. Det kan du ikke være bekendt ... jeg som ELSKER trefarvede katte!
    Tillykke med familieforøgelsen :o)

    SvarSlet
  7. Tak skal du ha Dana ... jeg er osse glad for min ene trefarvede , den e anden er mere broget og så er der 2 mørke med svage striber. 4 styk ialt. Flot ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet
  8. Odidodi... de er snuskelækre - og ville selvfølgelig aldrig irritere min hundeFrederik, da han også holder af katte :-D

    SvarSlet
  9. Anjoe ;-) det lyder som en rigtig god hund du har ,-)

    SvarSlet