mandag den 26. juli 2010

Du er ikke alene ......


Nogle dage vågner jeg og er ikke alene.
Sådan en dag er det i dag.
Inden i mit hoved kører en stemme der fortæller mig om ALT det jeg IKKE kan!
Der er en stemning iblandet.
Hvorfor den kommer aner jeg ikke.
Tidligere lyttede jeg ikke til den. Så meget.
Så kom tiden hvor jeg kun hørte den.
Nu kommer den bare indimellem.
Som en gammel *Ven* der lige vil gøre opmærksom på sin stadige eksistens.
Hvis jeg gir en kop kaffe, en smule venlighed så fordamper den lige så stille igen.
Jeg smiler nu.

Hav en GOD DAG.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Den "ven" kender jeg også ! Nogle gange tager han sørme sin ven Angst med..
    Er glad for at høre , du snakker lidt med ´Vennen" og så går videre :-)

    SvarSlet
  2. Det *vennepar* kender jeg godt. De er ikke velkomne men kommer alligevel og så må man jo behandle dem med venlig ligegyldighed så de keder sig i en krog ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet