lørdag den 24. juli 2010

Enkeltstart:… samt lidt SiffeService…

steptoday

Det er da en enkelt start – 2855 skridt på min bytur i dag –holdt op mod NUL.

Hjemme igen var der ENKELTSTART i Tour de France – og mens de tonsede derudaf – SPÆNDENDESPÆNDENDESPÆNDENDE – jamen så startede jeg på et helt ENKELT babytæppe  i TUNESISK HÆKLING.

På min bytur fandt jeg nemlig en Tunesisk Hæklenål og lidt bomuldsgarn i dejlige farver.tunesiancrochet

Det er mit første forsøg med dette håndarbejde. Jeg har hæklet meget, men aldrig *hakket* som det osse hedder.

Det er nærmest en blanding mellem strik og hækling. Jeg kan rigtig godt lide strukturen i det færdige arbejde. Meeen det tager tid.

Efter Tour’en tog jeg lige min første enkeltstart på den køligblå MermaidBike -

mybike

Nu er den klar til at give en skalle – jeg mangler bare cykelhjelmen – men idag blev der rystet 3 km af på første tur. Ganske tilfreds er jeg ;-)

hest

For at have et mål kørte  jeg op til hestene – og en omvej hjem. Ialt 3 km – uden problemer. Sidste jeg kørte var 17 kg mere på sidebenene – forskellen kunne godt mærkes ;-) Mon jeg kan udvide til 5 km næste gang?

Til slut et tidlig aftenbillede:afternoon

2 kommentarer: