tirsdag den 20. juli 2010

FODRINGSTID … eller lidt om Shopping-gener:

ikeafood

Da den Sølvgrå Silverback stadig nægter at starte og derfor blev deporteret fra Planeten, måtte den unge Havemand agere chauffør for SiffeSelv idag.

Bare et lille smut i Ikea.

Hvor er der forskel på *shopping-gener*

HAN=Havemanden – direkte ind, hen till det jeg havde givet som påskud for turen – det må da være i nederste etage – direkte ud

HUN =mig – troede(!) man *blev nød til* at gå op og igennem alle tre etager for at finde det man skulle ha i den nederste – røre,  føle, tænke, snakke, kommentere diverse undervejs – evt spise i restauranten -

RESULTAT: aldrig er jeg kommet så hurtigt – og billigt – gennem Ikea ;-)'

Maden var 3 hotdogs til ungersvenden og en softice til mig – til den formidable sum på ialt 20 kr.

2 Trøstelser aktiveret på een gang!

4 kommentarer:

  1. For nogle år siden skulle vi have nogle overskabe til køkkenet - Jannik var i IKEA i Århus i 20 min for at købe dem!! 20 min!!!! Så hurtigt kan jeg altså ikke komme igennem en IKEA ;-)
    Nu har vi heldigvis fået en kæmpe IKEA kun 2 km væk, så jeg kan tage afsted alene. Og hvis jeg køber mere end jeg selv kan slæbe, så kommer Jannik gerne og henter mig i bilen :-)

    SvarSlet
  2. Ja lige præcis min erfaring - IKEA er for ALENE-UDE kvinder som så kan hentes af mænd aller sønner npr der skal slæbes;-)

    SvarSlet
  3. ;.-) Håber du trods alt nåede at få det du også kom efter :-)

    SvarSlet
  4. Miri - joda + et tæppe - ingen klage herfra ;-)

    SvarSlet