torsdag den 1. juli 2010

UDSYN:

Inspiret af hende her – kær blogger -kommer et billede af een af mine - endnu få - roser på Planeten. Ukendt, duftende, hvid, endnu ikke så høj – stod her forsømt. Alle min engelske roser fra Staden står endnu på den gamle adresse. Måske kommer der endnu flere her med tiden.

hvid ukendt terasse

Hvad mener jeg med UDSYN?

Jo nu har det de sidste 5 år handlet om MIG MIG OG ATTER MIG!

Spændende ja – men dræbende kedsommeligt i længden

Interessant ja -– men dræbende kedsommeligt i længden ;-)

Nødvendigt ja – men dræbende kedsommeligt i længden

Nu er tiden så kommen til at få blikket revet væk fra navlen og rettet udad igen – som engang – men på en sundere måde. I det mindste en gang imellem.

Der ER et liv stadigvæk – udenfor Planeten.

Første skridt var GUDUM – livsstilshøjskolen og samværet med dejlige mennesker. Et KÆMPESKRIDT var det. 6 uger. Nu kommer  så  endnu et skridt - nemlig 2 uger på GUDUM til august.

At skifte fokus kræver fokus.

Og fastholde fokus kræver  ??? ja hvad kræver det???

Det er der jeg er nu!

Et ganske udmærket sted ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar