torsdag den 2. september 2010

HAPPY-MONTH AUGUST 2010

Posted by Picasa

August har været fuld.
Ikke en rigtig 'HAPPY-month'.
Men alt kan jo som bekendt ses fra 2 sider.

Mors død og begravelse kan midt i sorgen ses som fredelig.
Hun blev skånet for plejehjem og meget andet som hun frygtet.
Begravelsen var smuk.

Jeg har haft Sønnebesøg med medbragt lækkert mad.
Strandtur med indlagte smuttere.

Kattene Gustav og Dolly kom endelig til dyrlæge.
Fasaner holdt fest i min have.
Regnen lavede sin egen lydside på taget.

Garn og pinde har fyldt meget.
Projekter er færdiggjort og nye påbegyndt.
Tanker om lille PlanetShop skabt.
Mere om det senere.

Lyserøde roser i min stue og på bloggen.

Sidste augustdag rummede en dør.
.Den åbnes først helt d. 8.september

2 kommentarer:

  1. En meget smuk collage over August.

    SvarSlet
  2. Jeg bakker op om Losarinas mor's ord - og vil bare, med så mange dårlige minder vedr. min egen mors sygdom og finale, død, skrive, at jo, så skal du glædes, trods sorg!
    Kram til dig, Siffe ;-)

    SvarSlet