torsdag den 14. oktober 2010

Medicinen virker!

jens soendergaardskulptur

En glemt følelse – fornemmelse er dukket op.

VIRKETRANG!

Lysten til at leve – dvs ‘gøre noget’ – mærke indre glæde ved at rydde op, snakke med andre, bygge rede… eller hvad jeg nu kan kalde det.

Jeg tror det er medicinen der virker uden at jeg kan forklare hvordan. 

På søndag drager jeg afsted til det nordvestjyske – i bil. Så jeg har friheden til at køre til Vesterhavet, Limfjorden, museer fx Jens Søndergårds hvis skulptur ses på billedet.

Denne gang er det ikke angsten der fylder mest – men GLÆDEN, min gamle eventyrtrang er igen spirende.

Hav en dejlig solrig dag!

Her skal ryddes ud.

Hvad skal I?

8 kommentarer:

  1. Hvor er det dog vidunderligt !
    Tak for den medicin. Selv om vi ofte er modvillige overfor kemi, kan den ofte skabe mulighed for at få et liv tilbage igen.

    SvarSlet
  2. hvor er det dejligt at fölge dig og se hvordan dit liv hele tiden udvikler sig til den positive side. og hvis den medicin har så god virkning kan man da kun spörge sig hvor længe han egentlig har været der i baggrunden, ham Mr.Parkinson.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  3. Tja Siffe. Hvad jeg skal? Måske skal jeg tage havemøbler og andet løsøre ind nu da en af den der fra Djævleøen kommer tæt forbi ;o) Jeg håber du får en skøn tid i Gudum. Og hvor er det rart at læse at du har mod på at gribe livet og holde fast.

    SvarSlet
  4. Miri - ja jeg har det ikke godt ved tanken og den kemikaliefabrik jeg bærer rundt på. Men jeg har prøvet uden - og det vil jeg slet ikke tænke på mere bare nyde virkningen ;-)

    Frida - det er jo lige det jeg selv tænker , hvor længe har han været blind passager - mindst 1 år da begyndte de spjæt´ne ... som jeg troede var en bivirkning. Evnen til at multitaske er osse ved at vise sig i glimt så når jeg er oppe i dosis - ja så blir jeg vel 'normal' igen ;-)

    Anette - ja jeg har jo et klunsergen, en stor bil og elsker havedimser - men da jeg er ½ jyde ja så er det vel den side der vinder ved tilbagevenden til hovedlandet ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet
  5. Det er vel nok dejligt at læse! Kh til dig ...

    SvarSlet
  6. Hvor ER det godt at høre, at den pokkers medicin faktisk virker.

    Og som Frida siger, man kan have sine mistanker om at mr. Parkinson har kigget dig over skulderen meget længere end du umiddelbart aner.

    Hav en super-weekend. Sug nogle oplevelser ind. Men HUSK PAUSERNE!

    SvarSlet
  7. Du har gjort regnestykkerne op, Siffe, og største plusser får du med medicin, så det må være så...
    Sikke en energi, du har, herligt :)

    SvarSlet
  8. Madame - tak - det er osse rart at ku skrive glade ord ;-)


    Dana - jeg tror ham Parkinson har sneget sig ind for lang tid síden, og jeg er glad for jeg valgte at trappe ud af antidepressiva for ellers havde jeg nok ikke bemærket Planetens den uindbudte gæst Mr.Parkinson. Det er jo nødvendigt at kunne mærke sig selv for at kunne opleve forskellen på rask og syg.

    Anjoe - ja det er ret - mit regnestykke går bedst op når der medregnes medicin. Og det er OK.

    KH Siffe

    SvarSlet