søndag den 21. november 2010

Sad fast i en tidslomme!

 goal

Nu er jeg her igen !

For en stund! ;-)

Jeg er næsten flyttet op i Kreativ-huset. For at male. Nu er der omlring de 30 stk.færdige malerier. Mest 30x30 cm.

De kan ses ved at trykke på billedet. En del af billederne er allerede solgt/reserveret.

Fredag d 26 /11 er der fernisering til min første udstilling ‘ever’. Jeg er glad. Jeg er stolt. Jeg har kriller i maven ;-)

Skolen arrangerer det – med tale og lille mundgodt. Trygge rammer, søde medkursister, fantastiske lærere.

Om en uge fylder jeg år. Selvom dåbsattesten siger 1954 har jeg bestemt mig for at jeg ‘kun’ fylder 51 år. Jeg kan ikke huske mine 5 sidste fødselsdage pga depressionerne – så det er vel rimeligt jeg fejrer  fødselsdagene en gang til ;-) ikke pga tallet, mere for oplevelsen!

Jeg overvejer stærkt at vende tilbage til Gudum efter Nytår. Vægt-mæssigt kører det stille og roligt nedad. Cm svinder ind. Muskelmassen øges. Ja du læste rigtigt – jeg HAR muskler ;-)

Jeg overtræner ikke – spiser fornuftigt. Og stortrives ganske enkelt.

Accept af forandringerne efter den lange sygeperiode, førtidspensioner, diagnoserne, begrænsningerne er stille og roligt ved at indfinde sig. Udvikling af andre områder er positivt i gang.

Lige nu ønsker jeg ikke mere ;-)

4 kommentarer:

  1. lykke til med aabningen, og tillykke med den rolige tilfredshed, det er saa dejligt at komme dertil naar man har kaempet sig igennem et langt stykke af sit liv.
    KH fra Dakar, Pia

    SvarSlet
  2. Tak for dine søde ord. Du har helt ret - jeg oplever en ro - som jeg nyder. Uroen kan løsnes ved at male - fantastisk oplevelse !

    KH Siffe

    SvarSlet
  3. Held og lykke med udstillingen det er nogle flotte billeder du maler, kunne godt tænke mig at se dem.

    SvarSlet
  4. Sådan ! Tænk hvor langt du er kommet.

    SvarSlet