søndag den 28. november 2010

TILLYKKE TILLYKKE til mig selv sa’ hunnen!

foedselsdagsgave fra Ole

Fra LilleBrorMin.Som altid husker min dag og dennegang påpeger et spøjst sammenfald: min alder svarer til hans fødeår og mit fødeår svarer til hans alder! Hvor gammel er vi mon?

gavebundke

Gavebunken fra StoreSøsterMin, Moster, Svigermor, Svoger og Svigerinde, Medkursister samt SønnerneSelv!

lene snemand farveskift

Snemand – godt nok ferniseringsgave , men jeg har ikke nået at få billede af vandrekit med plastre til min Caminotur. Både snemand og kit er fra kær medkursist.

 

7 kommentarer:

  1. Hej Siffe

    tillykke med dagen. Din lillebror er fra 1969og du fra 1941.

    SvarSlet
  2. Tillykke !!!
    Jeg kan slet ikke regne sådan noget ud :-)

    SvarSlet
  3. Tillykke med dagen.
    Alt godt i året som kommer.

    SvarSlet
  4. Hnnn SÅ gammel er jeg nu heller ikke ;-) selvom jeg indimellem føler mig sådan ... men TAK for forsøget ;-)

    Jeg er 56 - han er født i 1956 og han er 54 år og jeg er født i 1954.

    Klog bror - pudsig konstantering han haar gjort

    TAK for hilsnerne


    KH Siffe

    SvarSlet
  5. Hip Hip Hurra !
    Tillykke med dagen.
    Håber det bliver en god dag ;)

    Yt.

    SvarSlet
  6. Øv, Siffe, jeg skulle lige til at skrive de korrekte tal, og så har du allerede "sladret"! Jeg ville dog ha' lavet en ekstra krølle, nemlig at mit regnskab skulle betragtes udfra årstallet på din fødselsattest, og ikke at du fejrede 51 års fødselsdag :-D

    Dejligt at du blev godt begavet...

    SvarSlet
  7. Tillykke med dagen i sidste uge. Jeg kunne kun regne mig frem til at du måtte være blevet mere end 55år i år.
    Og, du har jo røbet, at det lige præcis var det du blev!

    SvarSlet