tirsdag den 21. december 2010

Dejlig dag … samt opfyldning af garnlageret!

polo-sample%204x-p

Dagen er forløbet lækkert.

Først viste det sig at Bofællesskabet *Sure Gamle Mænd*(altså dette her område ;-)) også rummer mindst een yngre. Da først 3 af de gamle var kørt forbi en fastkørt bilist (= undertegnede) stoppede en yngre og ved fælles hjælp fik vi Silverback’en fri af snedriverne.

Tak for hjælpen – du navnløse – gid flere af din art flytter hertil ;-)

Derefter var der frokost i Staden med fødselsdagsbarnet. Ummmm – han er dejlig, min søn.

Så var der afgang til hans lejlighed hvor vi pakkede sammen og gjorde rent.

Sønnen skulle køre mig hjem og mens han fik pakket sig sammen gik jeg forbi den lokale kvalitets-garnbutik. For at afprøve modstandskraften?

NÆH NEJ – for simpelthen gradvis skære garnforbruget ned. Altså forbruget af nyindkøbt garn.

Købte jeg noget? Jeps ;-)

Polo-all%201-p 

POLO af Hanne Falkenberg – når jeg nu ikke kunne få Da Capo!

4 kommentarer:

  1. Forsinket tillykke med din skønne søn !
    Og meget smuk tørklæde :-)

    SvarSlet
  2. Den er også svær at gå uden om den pakke ;) fra Falkenberg.
    Godt det er jul og man godt må forkæle sig selv ;)

    Yt.

    SvarSlet
  3. Forsinket tillykke med sønnen...Det ser ud til at være en rigtig dejlig tørklæde du har anskaffet dig der..;-))

    SvarSlet
  4. Selvforkælelse som forskudsjulegave kan vi vel kalde det, hmm?
    De bedste såkaldt højtidsønsker sendes du, Siffe, og du har helt ret: Det unge par har bestået 2 væsentlige prøver forud for ideelt samliv :-D

    SvarSlet