lørdag den 11. december 2010

DELMÅL NÅET!!! –samt 2 Katte ønsker nyt hjem!

mig i koret

Egentlig føler jeg mig smækkerlækker for jeg nåede delmålet for dette højskoleophold ;-) Så ser man lige billederne fra vores afslutningsfest  ---- hmmm --- jeg beholder nu følelsen alligevel og dropper den kritiske sans.

Her ses jeg til korets optræden. Jeg er ‘mandestemme’ og synger godt med selvom det er nyt og første gang jeg forsøger mig udi sangens verden. Måske troede jeg, jeg kunne gemme mig iblandt mændene, men fik bagefter at vide at man skam kunne høre mig og at jeg havde en god sangstemme …. tror jeg så lige på det ? ;-)

dansen

Det er 10 år siden jeg sidst betrådte et dansegulv, dennegang blev der danset igennem ;-) lidt stift men fantastisk dejligt ;-)

Hr. Parkinson opførte sig pænt hele aftenen …. ;-)

Nu er jeg så landet på Planeten. 2 tykke kælne katte kom hurtigt og bød mig velkommen. De har vist ikke lidt nød – men nyder nok mit selskab.

Mens jeg er hjemme denne gang vil jeg forsøge at finde nye hjem …. eller indlevere dem til bortformidling. Selvom de har klaret sig gennem 2 mdr uden megen kæl, så synes jeg ikke det er måden at ha katte på. Derfor denne beslutning. Mit liv fremover vil blive en del væk fra den ‘fysiske’ Planet i lange perioder og jeg bruger megen energi på at bekymre mig om kattene.

Hvis *nogen* derude mangler 2 dejlige kælne sunde katter der er vaccineret, neutraliserede og bare dejlige dejlige hhv han og hun … ja så smid en kommentar.

Nu skal Planeten endevendes og rengøres! Der er allerede fundet et par døde spidsmus Dolly pænt har slæbt ind til mig.

Der er vist osse noget der hedder JUL … måske skulle jeg overveje dette begreb lidt ;-)

Når Julen er forbi vender jeg tilbage til Gudum og holder Nytår der. For mig selv, sammen med strikketøj, maling og lærreder. Der er et smukt Bed & Breadfirst der lokker ;-)

 

5 kommentarer:

  1. wow! du ser supergodt ud og så er du bare så sej, Siffe! jeg er fuld af beundring.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Det har gjort dig godt, det ophold....desværre - har så mange katte...håber der viser sig én.

    SvarSlet
  3. Tak Frida ... jeg er osse Pavestolt.

    Lavendel - du kan tro det har gjort mig godt. Trist du har mange katte jeg tror mine ville få et godt hjem hos dig ;-)

    SvarSlet
  4. For hulan da :-) hvor ser du godt ud :-)
    Trist at du må af med dine katte, men håber du finder et godt hjem til dem.
    Knus Dorthe

    SvarSlet
  5. Dorthe - TAk skal du ha ;-) Og mine 2 dejlige *venner* er 'næsten' afst! Dejligt!

    KH Siffe

    SvarSlet