mandag den 27. december 2010

Lidt Vemodigt!

Dolly

Her ligger Dolly og snuer. Sidste dag I sit gamle hjem. I morgen drager hun – med sønnen Gustav – til øen Bornholm – til sine nye jagtmarker. Hun kender ikke til rejsestress!

Gustav

Det gør unge Gustav heller ikke. Her fra yndlingspladsen pt. Strygebrædtet!

Han er en klatrekat – elsker at snue oppe på skabe – mon ikke bornholmske hølofter vil være et scoop?

Jeg glæder mig – når nu først beslutningen ER taget. Men jeg vil savne dem om 3 mdr når jeg vender tilbage igen. Vemodigt? Ja – det er det da. Mange års katteholdet sluttes nu.

4 kommentarer:

  1. De små missere vil få et dejligt liv på Klippeøen. Og jeg kan godt forstå du dine tanker..

    Sender dig et kærligt klem.

    SvarSlet
  2. Tak Miv ... jeg tænker osse de får det godt. Der synes at være en længsel efter dem ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet
  3. Siffe, du er nået et punkt, hvor dine elskede katte vil bremse det liv, der giver dig så meget nyt/positivt/fremadrettet! Derfor gør du ret i at give dem videre, og der er jo andre end dig, som kan give dem masser af kærlighed ;-)
    Du har i øvrigt været på "nedtrapning" over flere gange, så det går nok... Men at komme hjem til et husdyrfrit hjem måneder frem giver nok lidt kattehunger :(

    SvarSlet
  4. Ja Anjoe det er helt ret. Lige nu i aften er jeg første gang kommet hjem til et helt tomt hus. TOMT! Men jeg tænker - jeg kan begynde at fordre fugle og egern igen så der bliver dyre'hold' bare udendørs ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet