onsdag den 29. december 2010

Ro I Roen!

Så er roen flyttet ind. Uden at nævne hvor lidt jeg egentlig har skullet gøre I denne jul, ja så er det åbenbart rigeligt til at aktivere min lave STRESS-tærskel. Med deraf følgende besværligheder. Ingen nævnt ingen glemt Smiley, der blinker

Nu I dag er der så faldet ro over feltet.

Der er kommet *sugekopper* (aka vinterdæk) på Silverbacken så nu kan jeg færdes omkring sikkert.

Nu skal den pakkes I morgen og jeg drager afsted ud I verden. Ingen katte jeg skal bekymre mig om. Håndværkeren ser efter huset I mens. Så alt flasker sig.

Mellemsten var sidste dag I sin lejlighed. Jeg nåede at give en lille hånd med. Dejligt! Nu er han og kæresten etableret I Storstaden. Rar tanke.

I perioder har jeg åbenbart glemt *tilliden* til Universet – og lade stress’en flytte ind. Men det er nu ellers sjældent det sker. Der går længere og lænngere imellem det sker. Godt tegn.

Jeg har glemt at planlægge pauser, holde pauser, mærke efter mig selv.At lade en dag gå mellem de forskellige opgaver jeg tildeler mig selv. Vejem er lang til ny Livsstil ---- men men men det kommer Smiley, der blinker

Nu vil jeg male lidt, strikke lidt og sumpe lidt – rækkefølgen ikke prioriteret Smiley, der blinker

Ingen kommentarer:

Send en kommentar