tirsdag den 25. januar 2011

Koks i Kullissen... eller Kul på Forbrændingen!


.... mit internet virker ikke! Jeg tror et lille bitte viralt angreb har fjernet nogle vigtige flueben på min Bærbare. Så derfor tavsheden både her og på facebook.

Men men men - ingen skade sket på SiffeSelv. Tværtimod. Nu er de første 30 kg fordøjet, tabt og smidt væk - for håbentlig forever.

Næste mål er 1,8 kg nærmere.

Tiden er fuld besat. Hr. Parkinson blander sig lidt vel rigeligt i min hverdag - den sjuft. Jeg er i gang og mangler nattesøvn ... eller snarere min morgensøvn. Uvant som jeg er ved at være oppe kl 6.30 hver morgen. Den vane kan vist ikke ændres og er jo kun nødvendig her på skolen. I weekenden vender jeg hjem til Planetens lyserød atmosfære. Om jeg glæder mig? JEPS!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar