tirsdag den 15. marts 2011

Jeg SAVNER ...............

Planeten!

Nu er det NOK!

Gudum er dejlig - men hold da op hvor dette hold dog LARMER!

LIVSGLÆDE?

Hmmm ja det tror jeg det er.
Men det er i en højde hvor jeg sletikke kan være med.
Mine ører savner lyden af stilhed på Planeten.
Denne særegne IKKE-lyd der kunne vække mig om morgenen
..... og følge mig hele dagen rundt.
Fredfyldt!

MADAM BLÅ står og venter på at blive fyldt.
Med alt mit habengut.
Samlet gennem ½ år.
Maling, stof og ikke mindst GARN!

Vægten er fulgt med ned
som mængden af habengut er steget!

Siden jul har jeg tabt 6 kilo.
Nej det lyder ikke af meget(?)
men for mig er dette den rette måde at tabe mig på-
Mængden af motioner overkommelig ....
....og jeg kan forsætte på samme niveau hjemme.
Der er ingen fare for at jeg plusli tager på igen.

Jo da.
Selvfølgelig!
Hvis jeg kaster mig frådende over kager en masse,
chokolade,flødeog fedt -
så er der vægtgaranti.
Men ALT MED MÅDE!

(Altså bortset fra GARN!)

Foruden GARN er garderobe udskiftet.
Og nu går det hurtigt.
Buksestørrelsen er gået fra 54 (SIC!)
til stor 44 - lille 46
Uvant!

Hvad vil dagen bringe?

Fyld den med noget GODT!
Kærlige positive tanker.
De sendes ihvertfald herfra.

3 kommentarer:

  1. God hjemtur, når det bli'r ;-)
    Pas på politiet, for du risikerer bøde for overlæs af strikkegarn, og så ikke at forglemme de mange stoffer. Fy, fy, Siffe :-D

    SvarSlet
  2. Hej Siffe
    Hvor lyder du positiv og glad, trods støj og larm. Jeg kan godt forstå du glæder dig til at komme hjem efter ½ år, jeg fik selv højskolekuller på den tid.
    God vind fremover.
    Kh. Bente

    SvarSlet
  3. Ja, man kan jo få nok af alting.!!! Ingen tvivl om, at det halve år har været godt for dig - både udenpå og indeni. De bedste ønsker for din fremtid. Knus

    SvarSlet