torsdag den 10. marts 2011

KENDINGSMELODI:...... eller Back in the eighties!


 

Så er endnu MILEPÆL ramt!

Hvad vægten angår!

Hvad LIV angår!

Hvad livsglæde angår!

Vægten har rundet endnu et tal af de runde på sin vej nedad bjerget. BMI er nu UNDER 30 og jeg kan indføres i statistikken som OVERVÆGTIG fremfor FED!

Dette skridt - der har ladet vente på sig - er skabt - ikke ved motion, men ved at leve og mærke LIVSGLÆDEN! Ved at TURDE leve turde jeg åbenbart osse give slip på 1,3 kg fedt/vand.

Hvem der bibragte mig glæden?

Et kært skørt kvindemenneske, jeg har mødt her i Gudum. Vi klinger sammen og skaber ekko i hinanden.
 De sidste 2 dage har vi tilbragt væk fra skolen, hun med skadet knæ, jeg med en god portion højskolekuller.
Jeg købte en bus! -MadamBlå - og i dag skal den hentes!

Og indvies ;-)

 

2 kommentarer:

  1. Sådan! Tillykke med den nye BMI titel, godt gået!
    Og så glæder jeg mig til billedet af din Madam Blå!

    SvarSlet