onsdag den 30. marts 2011

Madam Blå:

 

IMG_4958

Nu er Madammen parat – der er bygget en bund og derved indrettet en soveplads, bordplade og opbevaringsrum.  Bordpladen kan slåes ud så der bliver dobbelt soveplads …. i tilfælde af …… Smiley, der blinker

Nu er Madam Blå pakket, jeg mangler bare ‘alle’ billederne mv. I aften kommer Ældstesønnen aka Filosoffen. Han sover her og er selskab på vejen hjem til Planeten.

JA det er rigtigt. Nu vender jeg hjem igen.

Og vil forsøge at finde ud af at ‘leve’. Med hvad dertil hører. Een af medkursisterne har ringet for mig og stilt diverse tider hos læger og andre ‘væsener’ jeg skal besøge. En anden kursist hjalp med at pakke værelset. En tredie hjalp med at skille reol og bære ud til Madam Blå.

Hvordan kan jeg mon klare det hjemme? Smiley, der blinker

5 af mine billeder forbliver her og indleveres til  censureret udstilling. Det bliver spændende.

Nu håber jeg at jeg kan fokusere på Planeten, jeg har savnet den daglige kontakt med jer.

Jeg har nået mange af mine mål samt mere end hvad jeg regnede med.

Tabt ialt 33 kg.

Skrumpet 86 cm.

Haft en udstilling.

Afprøvet vikarfunktion

Holdt lille foredrag

Sunget i kor

Spillet på olietønde

Fået skik på hår og krop

Sluppet af med eksem

Kost-idéer

Mødt dejlige mennesker

Fået venner

…..og meget meget mere

…………………

Imorgen er der afgang herfra kl.13!

Hav en god dag mens jeg triller hjemad.

6 kommentarer:

  1. velkommet hjem til planeten.
    Rullet lige ned på siden og så den nye Siffe.. Hold K... hvor ser du bare godt ud..

    SvarSlet
  2. Hej Siffe og velkommen til hjem Sjælland. Utroligt flotte resultater, du har opnået. Glæder mig til at se dig et eller andet sted.........

    SvarSlet
  3. hvilken fantastisk tid du har haft !
    Og hvilket fantastisk liv, der venter !

    SvarSlet
  4. Hej Siffe
    Hvor er du nået langt og hvor var det dejligt at møde dig "live" du er et inspirerende menneske.
    Håber I får en god tur over og at chokket ved at komme hjem ikke bliver for stort.
    De bedste ønsker fra mig . Bente

    SvarSlet
  5. Så er der et kvarter til hjemturen starter - godt at du har dejligt selskab ;-)

    SvarSlet
  6. Søde Siffe, du er bare et af de sejeste mennesker jeg kender!!! Sikke nogen flotte resultater du har opnået :)
    Klart du kan bestyre Planeten igen ;)
    Og Madam Blå er da simpelthen genial :)!

    SvarSlet