mandag den 7. marts 2011

VÆRKSTEDET: Broderi

Jeeg fik sådan en lyst til at brodere!
I værkstedet lavede jeg jo stof af lagner malet med acryl.
Nu har jeg lavet sandwich af det malede stof, pladevat og bagstykke.
Klippet det ud i postkortstore stykker.

Og så ellers gået i gang medbroderegarnet - købt i Netto.
Det er fri broderi uden forlæg, blot hvad der dukker op.
Denne gang - en buket blomster.

Noget helt andet er:
TAK for jeres kommentarer.
Jeg er ved at drukne i kreativt højskoleliv
- og har svært ved at finde bloggetid.
Jeg sætter dog stor pris på jeres ord.

4 kommentarer:

  1. Najh... hvor det flot. Jeg beundrer dig meget for hvad du gør og magter, det er stort.
    Mange tanker Bente

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha' Bente . idag 'pjækker' jeg og går Tovborgruten ;-) med fotoapparatet ;-)

    SvarSlet
  3. Der er et bibelord, der siger, Når Gud lukker en dør- åbner han en vindue----

    Det er vist det der er sket med dig og din Parkinson. Parkinson lukkede din dør.
    Jeg skal da lige love for at du har fået åbnet vinduer og det er dejligt at se dig få din energi ud i billeder, fotos og nu også broderi. Det er virkeligt en gave du har som er fantastisk.
    Jeg har selv en del handicaps og erkendelsen af dem tager tid og har forskellige processer og er anderledes end accept af handicap, som mange konsulenter slår til lyd for. jeg plejer at sige, at hvis jeg erkender handicappet giver jeg det præcist den plads i mit liv det fortjener og hverken mere eller mindre men jeg modarbejder det heller ikke. Det må gerne være der, så længe det "opfører sig ordentligt". Til gengæld accepterer jeg det aldrig for så er det ikke længere mig der styrer processen. Det kan også ske ind imellem men det er meget kortvarigt. Held og lykke med din videre færd frem i din handicaperkendelse og god vind med dine kunstprojekter- jeg glæder mig til at følge dem.

    SvarSlet
  4. Hej Tove.
    Glæder mig til et nyt vers i vores "on the road again" sang

    SvarSlet