søndag den 3. april 2011

…der forår i buskadser og busketter ….. la la la

 

purløg spirer

Man har vel lige været på Højskole!

Og i går var det muligt at høre Benny Andersen på Elværket. Ikke at jeg kom afsted – men tanken var der. Og det er vel der det hele starter. I tankerne.

I stedet havde jeg en lørdag – dag og aften – i selskab med hr. Parkinson. Han er jo desværre med tilbage på Planeten. Vi er ikke HELT enige om hvordan vi skal leve. Han vil ha ORDEN og OVERBLIK – jeg er mere til ROMANTISK og RODET. Hvordan forener man så det?

Jeg kan jo godt se det praktiske i hans valg:. Men at PRAKTISERE det! er nu sværere end som så.

Men som med så meget andet SMÅ SKRIDT fører også fremad.

Jeg glæder mig over de små ting i livet – dem der på mange måde indeholder størst styrke. Fx mine PURLØG der spirer!

Tænk at kunne vende tilbage år efter år -

2 kommentarer:

  1. Der findes næsten intet der sår de første spæde spirer af purløg, mildt drysset over maden :-)

    SvarSlet
  2. uhmmm må vist ha købt æg og rugbrød ;-)

    SvarSlet