søndag den 10. april 2011

Life isn't a matter of milestones, but of moments.

 

039

YngsteSønnen kommer i dag – tager sækkene med på Genbrugspladsen. Men først efter lidt nydning.

Roserne er klippet her til formiddag. Er der ikke noget med at de osse skal gødes nu? Den fil er vist deletet.

Potterne og plantekasserne på terassen er gennemset – få - lidt sørgelige rester - er tilbage. Hr. Parkinson mener alle potter skal kasseres og ingen nye etableres. Jeg er af anden mening. Gad vide hvem der vinder?

Inspektiionsrunde på Planeten. Et udvalg er nedsat for at komme med forslag om forbedringer af ‘UdkantsDanmark’. Foreløbig er Hr. Parkinson valgt til formand og jeg til sekretær. Så må vi se.

Laaaang snak i telefonen med god ven, fjæserier og bloglandsvisitter.

DET er en del af mine Moments i dag.

3 kommentarer:

  1. Jeg må med skam melde, at jeg holder med Hr Parkinson. Potter er det rene bøvl, de skal jo vandes hele tiden for at overleve.
    Men, jeg har set nogle bundløse af slagsen (lavet af beton rør), så planten kan have rødderne godt nede i jorden og derved selv stå for det meste.

    SvarSlet
  2. Mon ikke I kan enes om en enkelt krukke eller 2 ?
    Lidt, men godt :-)

    SvarSlet
  3. Jo og problemet er mest når jeg ikke får dem flyttet ind for vintren og frostsikret dem --- udtørring sker vel sjældent med vores sommer vejr ;-) - nej jeg har regnvand lige ved siden af

    Så foreløbig er der resterne som får lov at stå - til gengæld udvikler jeg så driverhuset

    SvarSlet