tirsdag den 3. maj 2011

Skrøbelighed:

 

redde fra trailer

Dette formidable bygningsværk lå tilbage i græsset efter min trailer var blevet skubbet rundt.

Tilbage under traileren sad resterne i hjørnet.

fugleæg

Uden at være helt sikker tror jeg det er en gærdesmutte-rede der er forlist.

5 små gærdesmutter er gået til – gudskelov er der endnu til en ny familie dannes.

Veninden og jeg havde siddet og undret os over den travlhed en lille gærdesmutte havde – men havde ikke gennemskuet redepladsen.

Nu ved jeg det.

2 kommentarer:

  1. Åh, det var rigtig synd! Men som du siger, kan gærdesmutten nå at et få et andet kuld på vingerne. Vi har også flere gærdesmutter her, og jeg nyder at kigge på deres vimse bevægelser.
    Klem!

    SvarSlet
  2. Tnååå, håper gjerdesmutten legger nye egg fort.

    SvarSlet