søndag den 12. juni 2011

Pinse-Bryllup - og Pælesidning


Neeeejjj - jeg skal ikke giftes ;-)
Veninden skal. Pinsebryllup - med dejligt vejr - hvad andet kan man ønske sig ?

Som vanligt rører 'dæmonerne' på sig. Men jeg kender dem - gør jeg. Og selvom angsten rør på sig - skal jeg nok nyde dagen. Forsøge i det mindste. Være den jeg er!

Ellers går dagene med at nyde livet og holde stress'en fra døren. EEN gang ramt af stress står den altid parat til at flytte ind igen.
Hver dag er en ny dejlig udfordring. Jeg er kommet 'på den anden side' - andet kan jeg ikke sige. Dem der har 'prøvet' at 'være ramt af livet' kender det jo nok. Det er ikke en stabil nagelfast betonstøbt placering. Det er nærmest mere som pælesidning. Indimellem dratter man ned. Og jo mere man øver sig jo dygtigere bliver man. Til at blive på pælen. Og jeg er dygtig ;-) Jeg vakler - ja, jeg dratter ned - ja, og jeg kommer op igen.

Enhver må selv finde sin vej.

Nu tænker jeg at jeg har fundet min.

2 kommentarer:

  1. Du har fundet din vej.
    Hvor er det bare godt !
    Nyd det :-)

    SvarSlet
  2. Du føler nok ikke, at pælen er så høj længere :-D
    Hyg dig, Siffe!

    SvarSlet