tirsdag den 14. juni 2011

Tusse-rier igenigen .... samt hjemmeside?


Foto taget gennem glas - medfører genskin = erfaring.

Her inspireret af en gammel bog ;-)

Det er dejligt afslappende at tusse - her er brugt Pitt fra FaberCastell. Jeg har 24 farver - man kan få 60.! Gæt selv hvad jeg ønsker mig ;-)

Strikkeriet er lagt lidt på hylden. Tusserier/tegning/maleri kan bedre forenes med Hr. Parkinson. Ærgeligt er det da .... garn har jeg jo 'en masse'.

Iøvrigt beklager jeg den manglende respons på kommentarer - min internetforbindelse er fuldstændig stabilt USTABILT! Så jeg kan ikke komme på blogger andet end med megen besvær, og da slet ikke kommentere, Hverken egen aller andres blogge. Heller ikke almindelig surf, netbank, mail o.lign. kan jeg få forbindelse andet end helt tilfældigt. Og pludselig går det op for mig hvor meget jeg bruger nettet. Det gør det en anelse besværligt når så det ikke virker.

Noget helt andet er - Jeg vil gerne lave en hjemmeside . gratis - selvfølgelig, med et godt fotogalleri til præsentation af mine billeder.

Forslag modtages med TAK.


4 kommentarer:

  1. Dejlige billeder, Siffe....jeg bruger bricksite.com til min - den er gratis og overskuelig....den ser mere prof ud end fx 123 hjemmeside, og der er tilvalg af forskelligt, du kan erhverve med ret lave priser, synes jeg.
    Du kan tage et kig på min www.lavendelgarden.dk

    SvarSlet
  2. Superskønne billeder :) ... det er tit og ofte jeg runder din blog, for jeg bliver i så godt humør af dine billeder.
    Tak for dine input :)
    Knus

    SvarSlet
  3. Kære Lavendel Nu kan jeg igen svare kommentarene ... tusind tak for dit svar jeg er igang hos bricksite.com/siffe ;-) den er jo stadig under udarbejdelse ... men et godt nemt og billigt 'sted'. Tak for det.
    Jeg tænker på dig ...

    Kh Siffe

    SvarSlet
  4. Kære Jane ... tak skal du ha for dine søde ord ;-)

    Kh Siffe

    SvarSlet