søndag den 21. august 2011

Hjælpemiddel til jordslået hjerne




Jeg sidder her hvor jeg dagligt befinder mig – foran skærmen med den bærbare på skødet.

Forsøger at danne mig et overblik og dagene livet planeten…

Plusli ihukommer jeg at på jobbet havde jeg jo en kalender på pc’en hvor jeg med nemhed havde dagens opgaver tastet ind.

Det er da det jeg sku ha her!

Og vupti fandt jeg lige at Hotmail faktisk HAR sådan en funktion – så nu kan jeg med nemhed (ha) få overblik – tænker jeg.

Det er da et forsøg værd.

PS – Oventsående TUS fåes snart som postkort sammen med andre af mine tusser ;-)

Kan allerede sendes som e-postkort (gratis) til een af dine nære eller kære.

Tryk her

2 kommentarer:

  1. Sikke da et fantastisk billede! :) Dine streger passer lige til mig :) Held og lykke med udstillingen i Næstved!

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha Mette .... dejligt at høre ... nu må jeg jo se om jeg bliver optaget ;-)

    SvarSlet