torsdag den 8. september 2011

EfterVådt Eftergodt!

 

viggospray

Livet er for alvor vendt tilbage på Planeten.

Veninden med barnebarn på vej til Storstaden falder indenom og overnatter. Barnebarnet er behjælpelig med ‘vinduespudsning’!

Dagene før er StrikkeVeninden fra Sverige – faldet indenom – dejligt gensyn og gode snakke. Dagen imellem var det en’gammel’ kollega der gjorde mig glad med sit besøg. Vi aftalte at holde en fælles KREA-DAG i nær fremtid.

For tiden er jeg uden transport (læs bil) –og når livet udvider sig – følger behovet med.

Når jeg sammenligner med for bare 1 år siden – er forskellen/fremskridtet helt utroligt. Jeg er taknemmelig.

Fredag skal jeg til LIVE udsendelsen med Skjulte Talenter og lørdag (måske) se Ørkenens sønner.

Fabelagtigt EfterVådt Efterår! Det er EfterGodt --- trods valg, trods regn, trods lidt af hvert!

Nu skal kontrollen over økonomien tilbageerobres!

Så OP på Barrikaderne, Siffe!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar