fredag den 2. september 2011

Er jeg en Alien?

 

molly

Jeg overvejer det stærkt!

Sidst var det OMDREJNINGS-TÆLLEREN.

Idag var det speedometeret. Det var totalt ude af trit. Det stod helt stille … så lod jeg tankerne ‘beame’ det … trak vejret trak vejret trak vejret….

Det var på vej hjem fra en hård dag hos FYS’en.

Ja jeg er startet og bliver gennem’tæsket’ brystkassen og højre arm …. idag osse bundet sammen med sort gaffa ,,, neeej da men noget der ligner men er kinesisk woodooplaster.

Alien’en ? … jo i de der film begynder elektriske apparater at opfører sig underligt når Aliens nærmer sig. Og ikke kun min bil, osse mobiltelefonen, fjernsynsantennen(stueantennen), den bærbares opførsel, kogepladen …. Alle anordninger er periodevis ude af trit.

Nå .. det er jo bare spekulationer … og ved sidste tjek var jeg bare et ganske almindelig menneske, sårbar, nem at skræmme…. med en livlig fantasi (Smiley, der blinker)

Som regel er det tegn på overanstrengelse … kan jeg virkelig få det? Jo … for jeg har valgt at LEVE .. og ikke lade mig begrænse af angsten når den dukker op i sine forskellige finurlige forklædninger. Tværtimod .. så tage det som tegn, advarsel, huskeregel … når jeg skræmmes af speedometer, af omdrejningstællere,mm så er det en måde at fortælle mig på – SLAP SÅ AF SIFFE … sæt dig og strik, gå dig en tur, klap Molly… og nu gør jeg det så!

Går tidligt i seng.

Godnat, sov godt eller godmorgen og god weekend.

2 kommentarer:

  1. God morgen, du skabning fra det ydre rum :-)
    Må fred og ro sænke sig over din weekend :-)

    SvarSlet
  2. Tak i lige måde Miri ...

    ..og egentlig passer en Alien vel ganske udmærket til Siffes PLANET

    SvarSlet