onsdag den 26. oktober 2011

BAMSEGLÆDE…… og lidt om KLIP!

 

bamseglæde2

2 GLADE SMÅ BILLEDER – om den rene uforfalskede glæde og kærlighed til bamser. Det blev dagens ‘udbytte’. bamseglæde

Samt 2 større ufuldstændige.

Tiden gik utrolig hurtigt. Efter 2½ time var jeg træt som en … Siffe kan være det. Dejligt.

Så en tur med Molly – der elsker at være i Bussen.

Vi delte en laksesanwich i byen.

Og modstod fristelsen til spontant tøjkøb. Desværre! Havde jeg nu bare brugt ½ time længere i tøjbixen havde jeg måske undgået det KLIP jeg fik i kørekortet. Ingen undskyldning herfra – havde ikke nået at få selen på, på vej ud af byen … og min ungdommelige charme virkede desværre ikke på den aldeles unge betjent ,,, han smilede ikke engang …. jeg hørte næsten håndjernene klappe og fængselsporten falde i efter mig.

Hmmm …. erfaring ? Køb bare tøj, brug tid i butikkerne så undgår du KLIP.

3 kommentarer: