mandag den 7. november 2011

Mit Univers….

 

udsigt terassen

Siffes Planet er snart ikke mere ene –  i december kommer en ny Planet i mit kredsløb.

Billedet er udsigten fra denne terasse:

2956701

der er foran dette hus:

2956684

knapt 100m fra fjorden – foran er en  er fjordeng – med græsser. Engen ved siden af er med græssene køer. Det næstsidste hus på blind vej ud mod fjorden. Stille stille stille. Kun svanernes vingesus kan jeg høre.

Min drøm er muliggjort – vandudsigt, uforstyrret, alene og samtidig nær  andre. Det jeg har brug for med PTSD i rygsækken. Måske passer det ikke her Parkinson – jeg har dog ikke spurgt om hans mening!

Det lyserøde hus bliver min *arbejdsplads* – mit atelier. Når tanker flyver højt tænker jeg ‘måske afholde kurser engang i fremtiden’. Så flyver de altså osse højt.

Positiv tænkning bringer nu een langt. Jeg har længe tænkt at sku jeg ønske mig mere var det vandudsigt. Og så er det der plusli.

Send ud i verden hvad du har brug for – ønsk det – bed om det – at det kommer til dig UDEN at det skader andre – og det vil komme til dig. Det handler om at tage imod, være opmærksom på de tegn Universet sender dig, og ikke mindst sige Tak og være taknemmelig.

Pladsmæssigt er det stadig et mindre hus, de 2 huse tilsammen. Det er ok. Jeg har bare lidt langt mellem de 2 stuer ;-)

Nu kan jeg da bade inde.

 

 

 

 

 

 

 

 

r

4 kommentarer:

  1. Det betaler sig at drømme STORT - og at bede.
    Og, mon ikke kurserne bliver til noget, når du har vænnet dig så meget til tanken, at det ikke føles stort længere.

    Er universet dit ord for Gud?

    SvarSlet
  2. Hvor er det fantastisk !
    Tillykke:-)

    SvarSlet
  3. Hvor dejligt for dig!!God tirsdag og flyv højt!

    SvarSlet
  4. Kæreste Siffe,

    Hvor er du heldig. Boligmæssigt mangler jeg dog lidt held - sikkert fordi jeg ikke har gjort mig helt klart hvad jeg ønsker. Bortset fra det betragter jeg osse mig selv som en meget heldig person - gode ting sker for mig. Jeg tænker på det som: der kommer altid en og holder døren når man har hænderne fulde :-)
    Kærlig hilsen Susanne K, lige-rundt-om-hjørnet

    SvarSlet