fredag den 2. december 2011

2.Secember ….

 

2.december

Har I fundet jeres Jule-Humør?

3 kommentarer:

  1. Julehumøret er der ikke helt endun, men håber da på at det kommer. Fik pyntet lidt op i går, men ikke meget. Har en datter på snart 15 og hun syntes heller ikke vi skulle pynte så meget....da hun var lille skulle alt op, ja tiderne forandre sig:) Rigtig god weekend...

    SvarSlet
  2. Hæ, Siffe, godt at det ikke er en risbrønd, men kun en ristønde ;-)
    ...til dit spørgsmål kan svares kort, at det endnu ikke er sket!
    Måske kommer julestemningen heller ikke, men så lader vi, Rimkogeren og jeg, den store kasse med julepynt forblive i skabet eller nedtager få styks. Kontra har vi året rundt nogle nissefigurer stående hist og pist fremme i stuerne; tillægges at være drillenisser, der selvfølgelig får skyld for alskens uheld i huset *LOL*
    Julestemning behøver vist i øvrigt hverken at betyde, at pynt og/eller specielle spiser skal laves/spises. Kan bare være en stemning for tiden sidst i december måned, og måtte den dog være det væsentligste, tak. Og at gaver åbenbart skal koste dyrt, nej tak :(

    SvarSlet
  3. Tak Marianne ... ja der er en tid hvor de forandrer sig de kære små ;-)
    osse GOOS WEEKEND til dig og familien

    Anjoe... vi køber gerne genbrug og Dba .... nu er tiden overstået hvor enkelte af sønnerne - især den yngste ' ønskede sig gaver som var jeg fru Mærsk... det fik han nu ikke af gode grunde ... ;-) Nu går han selv i genbru ;-)
    Min julestemning bliver 'tvungen' lidt frem ved min selvpåtagne opgave med disse daglige kalender tegninger. Og så nyder jeg det ;-) .
    KH Siffe

    SvarSlet