onsdag den 28. december 2011

.....nu med morgenhår.....



Rigtig god mellemjul og nytår ;-)

6 kommentarer:

  1. Hæ. Sådan ser jeg osse ud lige nu!!! Og i lige måde.

    SvarSlet
  2. Åh hvor er hun(d) dejlig. Friis glæder sig rigtig meget til at hilse på.
    Kærlig hilsen
    Sus - rundkørslen i Køge

    SvarSlet
  3. ;-) man siger ejer og hund ender med at ligne hinanden ;-)

    SvarSlet
  4. ja - Friis og Molly har også cirka samme frisure. Og jeg ligner Friis til forveksling :-D
    kh sus-i-rundkørslen

    SvarSlet
  5. Uha, Siffe, da jeg så dit indlæg her i går, var klokken ikke mere morgen, tættere middag, men mit hår, uha, uha, så slut med hygge ved computeren. Derefter glemte jeg at komme retur til din blog ;-)
    Skønt foto af din 4-potede veninde! Må I to sammen få et dejligt nyt år, såvel hjemme samt på togter i den blå kaffekande :-D

    SvarSlet
  6. Sus vi ville blie et rigtigt kønt par

    Anjoe - dejigt du da vendte tibage ;-)

    SvarSlet