onsdag den 18. januar 2012

Kryb... eller lidt om Seponeringssymptomer og Antidepressiva

... i mit hoved.


Tankemylder grundet travle dage forude og fyldte dage før, Så fyldte at medicinen blev glemt købt så weekenden forløb uden hvilket har gjort dagene  her meget forvirrende.


Det har ført mindst 2 opdagelser med sig - 


- for det første at DET GØR JEG ALDRIG MER, ALTSÅ DROPPER ANTIDEPRESSIA FRA DEN ENE DAG TIL DEN ANDEN. Jeg hade det som tæsket med en hammer og måtte holde fast på sofaen så ikke den kørte, altså svimmelhed, voldsomme influenzalignende symptomer, indre rastløshed rystelser, mm


- for det andet at ANTIDEPRESSIV MEDICIN HAR MANGE SIDEVIRKNINGER som jo aftog som dagene uden medicin gik. Vandladningsproblemerne forsvandt. Derimod var seponeringssymptomerne så voldsomme at jeg måtte få yngsten til at hjælpe med at skaffe medicinen, jeg turde/ville/kunne ikke køre bil.


I weekenden kommer Ældste og 'svigerdatteren* og overnatter, hygger og strikker. Næste uge skal huset males indvendigt - hvidt - så min mørke tømmerhytte blier LYSLYSLYS .... så rummene skal lige ryddes.


Underligt at sådanne positive planer kan i den grad opildne min PTSD. Det kan det, så er morgenturen med Molly ned til strandden og vandet jo guld værd.


Og TÆNK det er lige uden for min dør!.





2 kommentarer:

  1. Uh, godt du kom igennem det - det er ikke godt med en "kold tyrker" !
    Og du er heldig at gode mennesker er omkring dig og at du bor midt i dette natur- og sætter pris på det :-)

    SvarSlet
  2. Ja Miri Jeg ER heldig ... og jeg sætter virkelg pris på det...både natur god famile og fantastiske venindevenner

    SvarSlet