mandag den 23. januar 2012

Ny indvåner ......



 En gammel drøm afprøves. Dette apparat blev erhvervet via DBA - min yndlingslæsebog. Søndagen gik med at hente den, sætte den op og så finde ud af at den nok skal falde til, spørgsmålet er mere hvornår jeg falder til den;-))
Der er ikke det DEN ikke ka' - JEG ka det bare ikke - endnu.
Manualen er selvfølgelig på engelsk . Med en masse fagudtryk der liiiiige skal synkes,  meeeen jeg skal nok, skal jeg. 
                                            Lavendels TirsdagsOnlineStrikkecafë på Facebook kom til at handle (lidt) om strikkemaskiner  - så mon ikke der er hjælp at hente. Jeg har fået den tråde og noget kluddermuddergarn kom der osse. Men ikke det der lange jævne glatstrikkede stykke jeg egentllig drømte om. Mon ikke det havde været for meget at forvente første aften?


Er der nogen der kender apparatet - så vær elkommen at lægge en kommentar.


Er det en GROVSTRIKKER? det lyder nemlig dejligt det ord ;-)


Eller måske en finstrikker?


Eller noget eller noget helt tredie. Enhver oplysning modtages med glæde ;-

2 kommentarer:

  1. Jeg har een der ser ud til at være magen til :) ved dog ikke om den er fin eller grov! Men jeg har formået at strikke juletræer (Trekanter) på den... men ikke mere end det :) Jeg burde bruge den noget mere!

    SvarSlet
  2. Så vidt jeg kan se er det en finstrikker - det vil sige du kan bruge garn der passer til pind 2-3. Jeg erhvervede mig sidste år en strikkemaskine, men blev aldrig gode venner med den og solgte den derfor igen... Jeg sværger til pindene!
    God fornøjelse :-D

    SvarSlet