mandag den 30. januar 2012

One of those day's


Det een de der dage hvor det gerne måtte ha været nat endnu. Har end ikke rygrad til at beskære billede.
Så det får stå som det er.
Måske er det abstinenser?
Det er jo nu 14 dage uden TV
Har heller ikke set  DVD
Kun lidt hak på en MEGET dårlig pcforbindelse herude midt i ffjorden.
Striktøjet har osse lidt nederlag og tabt kampen mod sortsynet.
Det gode ved erfaring er at den bliver bedre og bedre med tiden. Jeg blir bare siddende her og venter til det går over - afbrudt af Molly's vandreture.
Og jeg VED jo jeg 'vågner' lige plusli!

5 kommentarer:

  1. Det var da en ærgelig måde at bruge sin tid.
    Men, dejligt at du ved det går over.
    Må ventetiden blive kort.

    SvarSlet
  2. De dage findes. Og de dage går heldigvis videre.
    Og du er erfaren nok til at vide det og gå en tur mens du venter.
    :-)

    SvarSlet
  3. ...og jeg som ejer af lungekræft, og ikke at ville have det reddet, jeg syntes godt om dine arbejder som altid :-D

    SvarSlet
  4. Puha ,,,den var nu værre Anjoe ,,, jeg håber din paraply er lige så effektiv som min!
    Jeg forstår din kommentar som at du nu har lungekræft?

    Jeg håber du ser det islæt af selvironi jeg forsøger at lægge i mine tegninger? Det er mere pærevællingen der tynger end det enkelte af mine små skavanker ift det du slås med eller ejer som du udtrykker det ... god måde at udtrykke det på ;.)

    Kærlige SiffeKram fra Planeten

    SvarSlet
  5. Tante og Losarinas mor - jeg har ikke ku kommentere før men nu irker det åbenbart igen ;-)
    Tak for ordene de luner på sådanne dage,

    SvarSlet