lørdag den 24. marts 2012

I did it!


Onsdag aften er jeg nået til Gudum Livsstilshøjskole. Her holdt jeg 'foredrag' fortælling med udgangspunkt i Story about BLUE BIRD. Min tegneserie  om at føle sig anderledes blandt andre, famlie, kolleger mm. Om hvordan kreativitet kan bruges helende.

Det var en god oplevelse. God feedback for brugbarheden af billederne.

Desuden fik jeg solgt billedet herover, mange postkort og kortcollager, mindre malerier. Jeg fik planlagt fremtidig samarbejde ... i det små.





















4 kommentarer:

  1. Hvor er det dog fantastisk !
    Du bruger virklig din kunst, skaber dialog.

    SvarSlet
  2. Hvor rart at erfare, at stilheden på din blog alt væsentligst kan tolkes positiv :)

    SvarSlet
  3. Jeg er og blir en stor fan :-) Du er en inspiration.

    SvarSlet