fredag den 22. juni 2012

Erfaring funker ...


De sidste 2 ugers pludselige ændringer i aftaler med deraf uplanlagte forhindringer følge det vante gamle spor.

En forvirret energiudladning - lidt spredt fægtning hvor der igangsættes meget - efterfulgt af periode med udmattethed. De sidste 2 nætter er blevet forlænget med adskillige timers søvn. i dag først oppe over 12. Desuden forstyrres nattesøvnen af urolige drømme, heldigvis knap så blodige som tidligere.

Jeg genkender det.

Og det er rart. I dag irriterer det mig mest, det vækker ikke angsten i mig. Hverken Mus eller Molly har formået at vække mig. Molly nyder det vist. Musen ved jeg ikke - den har i det mindste gået med liste sko

Nu sidder jeg i stille regn . .. ja altså indenfor mens jeg lader regnen nyde udelivet. Stuen er ramt af en eller flere GarnBomber .. der skal pakkes , sendes , tages afsked med.

Reduceringen af garnlageret har fart på. Hvor har jeg egentlig  (haft) MEGET dejligt garn.

Se foreløbige udbud på:
Siffes Garnsalg på facebook


Ingen kommentarer:

Send en kommentar