søndag den 24. juni 2012

Fotofri Skt Hans ,... søren sjasme....


.... glemte helt apparatet.

Molly er her fordi hun blev syg.
Ondt i maven.
Ikke rart.
Billedet er fraa tidligere

Heldigvis var Skt Hans  festen i næstenabohuset...
så efter maden blev hun hentet og taget med til bålet.
Hvor hun blev særdeles vel modtaget og forkælet.

Vi gik en lang tur bagefter.
Hun ligger dog stadig under sofaen
eller går lidt rundt med halen mellem benene.

Jeg 'overlevede' aftenen
rare søde positive naboer
der tog godt mod mig.
De har kendt hinanden i mange år
nogen nær 50 års naboskab

En rigtig god erfaring for mig.

Tak for det. 
.



2 kommentarer:

  1. Henrik Mener: Jeg glæder mig på dine vegne over at du kommer ud og oplever noget nyt ...Kh

    SvarSlet
  2. ... og jeg glæder ig til turen til Møn

    Kh Siffe

    SvarSlet