søndag den 24. juni 2012

Just wish and blow.....



.... du skal godt nok puste til, dog hvis du venter bliver den med gørlig og sender dine ønsker ud.


Og det har jeg gjort. Længe.


Et af ønskerne er at få mere gang i salg af billederne. Få gjort noget ved det. Køberne kommer jo ikke valfartende af sig selv herud , vel?


Og plusli sker det:


1. Neuropsykologen på BBH vil anbefale min billedbog til nydiagnosticerede Parkinsonramte. Alene det er jeg glad for. Deet vil dog glæde mig mere at det reelt gik sådan, ere om det efter næste BBH-besøg .d.3.7.


2. I min mailbox finder jeg en mail fra medicinalfirma - de kan li mine billeder og ber mig ringe... det gøres i morgen.!


3. Downtown.dk site der kommer tilbud, kom med Dorthe Walbums workshop og coaching med en besparelse på 1000 kr.  Har netop modtaget hendes E-bog og det er netop DETTE hun beskriver.... lad dine ØNSKER flyde og vær samtidig konkret i dine handlinger i det daglige.
D. 28.8. skal jeg på Workshop og glæder mig til at møde Dorthe Walbum.


Jeg kunne nævne flere eksempler på at systemet fungerer ... måske handler det også om at acceptere det man så får, have tålmodighed og tillid til at *Universet* passer på dig ;-)


BAVL vil nogen tænke ... ja måske .... men det er dog alt andet lige et dejligere livssyn end at gå og bekymre sig om fremtiden hver dag, og brokke sig over vejr  og vind, samt i  disse dag -POLITIK!









2 kommentarer: