onsdag den 25. juli 2012

SET I BAKSPEJLET .... eller ringen er vist sluttet.

 ........ eller snarere sidespejlet ...


Tænke sig at jeg i en alder af 57 år endnu engang er blevet LILLE...søster. Ringen er sluttet ... vi er nu 8 søskende, vores allesammens storesøster er fundet og resulterede i et akut søskendetræf i Ebeltoft. Sidste år fandt vi Storebror  ....

Fra Ebeltoft forsatte jeg udidetblå i MadamBlå.pe jeg en gru


I nærheden af Viborg mødte jeg en gruppe pileflettende kvinder.
Deriblandt Iben der havde et godt skjulested og fandt en larve der hed Elisabeth.


Desværre ingen billeder af pileflet -flotte sager - derimod af skjulestedet og Larven.




Som vanlig er Kirsten med. Hun sagde ÅL ... jeg sagde BUS ...

og VUPTI arrangeres Åletur til Feggesund Færgekro ... ål ad libitum -- pandestegt, nye kartofler og persillesovs. Høflig hurtig betjening i hyggelig krostue uden for mange dikkedarer.


Med på turen var osse Viggo ... han er en formidabel fyr at gå på opdagelse med. 


Vi kørte i bus sammen, og han turde skam godt sove der, så vi lavede BusYoga og fortalte historier, samlede sten og drivtømmer og andet vraggods ved Mols's kyst.


Vi malede sten.






 Vi hyggede i bussen, hvor guldkopperne kom frem til aftenkaffen.


Fint ska det være.








MorgenVue fra bussen udover Feggesund - den dag sommeren for alvor brød frem.


Molly  er selvfølgelig med, må dog lide den tort at være bundet til vanddunken, da hun valgte at vise sin frækkeste side og fik to madammer - siger ikke hvem - til at kaste sig rundt 1 time i forsøget på at indfange hende.
Her ses hun betragtende tyrekalve ... eller er det omvendt?















 Takker for tålmodigheden med en dejlig sommerbuket, samt et billede af Molly med bejler ....



2 kommentarer:

  1. Du skriver ... et akut søskendetræf i Ebeltoft. Det lyder da ret så alvorligt med en akut træf. Er der nogen der er døden nær?

    SvarSlet
  2. Kære Anonym hvem du nu er ... akut .. behøver nu ikke handle om død .. da jeg ikke har set min søster før kan det da kaldes akut med 1 dags varsel at kunne møødes ;-)
    KH Siffe

    SvarSlet