fredag den 17. august 2012

En Prins kom forbi.... eller lidt om AT TURDE


... egentlig er det kun et gæt
for jeg kyssede den jo ikke ...
Vel?

For første gang siden
jeg blev alene
mærker jeg en snert  af savn.
efter tosomhed
kærlighed

Måske kan man sige 
jeg tør mærke

Hvordan forener jeg
en Prins med Hr Parkinson?

Thats the question!

Nå.... 
starten er gået
følelsen fået et navn
erfaringen siger mig
at så følger *resten* efter
når tiden er til det 

Motivet i sidste maleri
var netop 
KÆRLIGHED
og 
dette pingpong
mellem følelse og motiv
skaber grobund for næste skridt

AT TURDE



6 kommentarer:

  1. Kære Siffe, pøj pøj med at tage næste skridt - at turde. KH

    SvarSlet
  2. Tak Madame
    Har brug for alt det pøjpøj jeg kan få

    SvarSlet
  3. Du må virkelig være træt af mine kommentarer, for det jeg oftest får lyst til at skrive er, du er sej !
    :-)

    SvarSlet
  4. Miri ... jeg blir ALDRIG træt af dine kommentarer ;-)
    Tak skal du ha

    SvarSlet
  5. Jeg er sikker på at de to fint kan forenes, nu hvor du er klar.
    Jeg ønsker dig lykke - med det der kommer.

    SvarSlet
  6. Åh tak skal du ha Tante ... man må tro på det ;-)

    SvarSlet