mandag den 27. august 2012

Goodbye Sugar Babe


Har taget afsked med SugarBabe idag!

Skudt ham med en Kaslasnikov!

Altså på et maleri

- vil fotografere i morgen hvis jeg når det

Vi har så travlt med at ha det godt og bli forkælet
at jeg allerede nu er på vej under dynen
Det står på gåtur kl 6.50
svømmehal 8.35
rytme og puls kl 10.20
... eller en eller andet voldsomt bevægende bevægelsemotion

Jeg har allerede fornemmelsen af glasklokke
et samfund i samfundet
folk har travlt med at finde deres plads
og jeg min selvfølgelig
Vi er 50 på holdet
og stemningen er god.

PS: Sugarbabe er den der ekstremt påtrængende 
SUKKERTRANG

R.I.P.

1 kommentar:

  1. Det må være en helt fantastisk oplevelse at være i den glasklokke- et minisamfund fyldt mennesker med samme mål.
    Håber Baben kom godt afsted :)

    SvarSlet