lørdag den 11. august 2012

KarruselTur ... af de bedre .....



Fredagen bød på aktivitetsturbo . Jeg var først rigtig til stede sent aften igen.

Lis kom og vi rengjorde Huset sammen. En oplevelse der vil gentage sig her 14.dag.
Når jeg skriver 'sammen' er min andel mest at undgå at gå i vejen. Og det er jeg god til. At undgå ;-)


Samtidig kom Yngsten - på Mountainbike - ny fra DBA.dk
Vi er aktive genbrugere i Siffes Familie.
Yngsten færdigmalede badet! 
- og fik Siffe ovetalt til hjemtransport i Madam Blå.

.... og så måtte jeg da liiiige besøge de forskellige genbrugser!


Små skatte hjemført.
Kun to vist her.


Så fordi den gamle Planet og hente mine
2 store Engle

Nu sidder den ene på den gamle AtelierTrappe
i synslinie mellem
Atelier og Fjord

Weekenden byder på fridage
Ingen sociale forpligtigelser
HaveLiv og MollyLeg


Ingen kommentarer:

Send en kommentar