onsdag den 15. august 2012

Keyword-Painting .... eller KÆRLIGHED


Sidste nye
handler om Kærlighed
*keyword-painting*
inspiration fra et givet ord 
givet af ven
der ønskede sig et aleri

Selv er jeg overvældet af tristhed
og det skal der osse være plads til

Fysisk 'forfald'
skræmmer mig
Lægen konstanterede Neuropati
i mine fødder

Det er ikke farligt
jeg gider bare ikke forfalde

Alligevel rejser jeg mig ikke fra stolen
går ikke de der lange ture
jeg gør i tankerne

Det hænger ikke rigtig sammen

Mon andre kender til det?

PS Forslag til andre  *keyword* modtages gerne ;-)


4 kommentarer:

  1. Ååååååårhh hvor synd med de fødder (skal lige ha googlet det) men lyder ikke rart.
    O g du kan tro jeg kender det...det skønneste vejr og jeg sidder.
    Har fået en Endomondo app, så måske det kan jage mig ud.
    Keyword: Morgen

    SvarSlet
  2. takker Lavendel for keyword og kommentar
    Endomondp har .... overvejr at bruge det ;-) skal dog lige tilegne mig brugen !

    SvarSlet
  3. Kære Siffe, dit billede er vidunderligt! Jeg tror, vi alle kender til tristesse over forfald, men vi må huske at nyde alt det, der er at nyde ...
    Keyword: solskin

    KH

    SvarSlet
  4. Tusind Tak Madame .... jeg søber tristheden i mig ... det er nu bedre at være trist på en solskinsdag end på en grå dag .... den fordobler tristheden mens solen smelter den ;-)

    SvarSlet