tirsdag den 7. august 2012

Min lille Planet ved vandet.... eller Do you fit?


I dag går turen til den store Stad.

Som 'pårørende' til hr Parkinson har jeg bedt om en samtale med en sygeplejerske. Jeg synes jeg i den grad havde brug for dialog efter Parkinson kom ind i mit liv. Lige nu ved jeg bare ikke hvad det var jeg vil vide?



Måske ønskede jeg bare at blive 'set' af systemet - 12 minutter fik jeg da diagnosen blev givet. Og siden er min oplevelse at
der er en 'form' der hedder Parkinson ... og jegskal passe ind i den - resten bliver skåret væk.

Selvfølgelig er der speciale det vigtigste for dem, jeg er dog et HELT menneske og det vigtigste for mig er at blive 'set' sådan.

Min helhed er foruden mig selv så mine 3 'sygdomme' - Parkinson, PTSD og depression. Jeg er ikke i stand til at fordele mine syptomer så jeg kun omtaler Parkinson til Parkinsonisterne. Og det forventes.

Måske får jeg afklaret lidt idag.

4 kommentarer:

  1. Tove, dit gåpåmod er som altid en inspiration :-) lykke til med mødet!

    SvarSlet
  2. Kære Siffe, jeg håber du har fået afklaret lidt i dag.
    Dine malerier er dejlige at kigge på - kan tænke at man får en del tanker og følelser ud, mens man maler.
    KH

    SvarSlet
  3. Tak skal du ha ... Wonderous Woolerie (love that name) ..rart at være til gavn-

    KH Siffe

    SvarSlet
  4. Kære Madame ... Jo tak jeg har fået snakket godt idag ,,

    Rart

    Kh Siffe

    SvarSlet