søndag den 19. august 2012

VENLIGHED baner vej....


Morgenturen
lægges forbi denne
opgang
eller
nedgang
afhængig af hvor jeg kommer fra

Jeg snyder nu ikke
tager den nedefra
med slæbetove til Molly


Molly har fundet smuthul på Planeten
og har nu 2 gange benyttet det
til hendes store fornøjelse
og min store ærgelse

Jagten har været underholdende
for naboerne 
til stor forskel fra tidligere
på den gamle Planet

Her hjælper de
smiler
bærer over
og tager fat i Molly
hvis de kan

Trods besværligheder
fortryder jeg ikke 
at være flyttet

Måske har denne venlighed
åbnet op for mit mod til
at møde andre

VENLIGHED
baner vej

2 kommentarer:

  1. Jeg følger mange blogs. Men du skal vide, at få rammer mig, som din. Tak :-)

    SvarSlet
  2. og du skal vide Miri jeg sætter stor pris på du følger med mig op og ned af trapperne ...

    jeg besøger din kommenterer ikke så ofte ... grundet tjaaa ... forsøger at gøre det nu ...

    Kh Siffe

    SvarSlet