søndag den 23. september 2012

Goddag igen .... eller Nu er der KAFFE


Efter 4 uger på en dejlig Højskole
nyder både Molly og jeg at være tilbage på Planeten.

TAK til alle jer jeg mødte
I er med til at jeg er fyldt med glæde og positiv energi
og har tiltro til det gode
Jeg har taget mange nye skridt med jeres hjælp
og endnu engang lært af andres Livshistorie
Kærlige tanker sendes ud fra 
Planeten 

Selvom Planeten er blevet *befolket*
er her endnu ganske roligt

Nu vil jeg cementere min rytme
ingen faste klokkeslæt
bare RYTME 
det samme de fleste dage

Jeg vil forkæle mig selv med
MOTION
GOD KAFFE 
derfor investeret i en brugt SENSEO idag
FOKUS på HVAD der er godt og sundt  FOR MIG
lidt (læs meget ) grænseoverskridende
da det er rigtigt meget uvant
men aldrig for sent at lære nyt

UGENS GANG: 
Mandag motion
Tirsdag WORKSHOP om kreativitet
Onsdag kommer hjælperne
Torsdag Motion
Fredag Bispebjerg med Hr Parkinson
Lørdag Atelier 
Søndag Sønner og Svigerdøtre

Udstilling mandag d. 1. oktober

Jeg keder mig ikke 
håber rytme findes og holdes

Nu er det KAFFETID


5 kommentarer:

  1. Det lyder rigtig dejligt med dit højskoleophold! Motion og hvad der godt og sundt for os selv er vigtigt at huske på :-)

    SvarSlet
  2. Dejligt at vende tilbage og føle sig glad og fyldt af gode oplevelser.
    Faktisk en rigtig fin tanke at lade dagen, ugen følge en rytme, istedet for klokkeslettet.

    SvarSlet
  3. Skønt at høre du har fået så meget ud af dit højskoleophold, og vender tilbage med masser af overskud og gode planer. Held med det hele

    SvarSlet
  4. Tak skal I ha ... rart med kommentaqrer ;-)

    SvarSlet