fredag den 26. oktober 2012

At leve med Stress og PTSD .... eller lidt om accept


Der er een her på Planeten der trænger til frisør-besøg!
Jeg siger ikke hvem.

Efter et par rodløse dage i sofahjørnet
tænker jeg at nu kan jeg nå jorden igen.

Ligeså forvirrende og ustruktureret
som Planeten her må synes at være
ligedan er jeg.

I mit sofahjørne 
omgivet af papir, farver, blade, dipper og dutter
sidder jeg 
og omgir mig med et tykt lag teflon
tykt nok til at
skyhøje uventede regninger
bunker af dimser
uvasket opvask
bare GLIDER af mig

I hvert fald LEVER jeg med at SÅDAN er det
en periode
og at jeg forlader sofahjørnet 
for at udrydde rodet
når jeg  KAN

Forskellen er at jeg nu ved 
det kun er en periode
jo mere jeg accepterer jo kortere er den

Jeg sidder nu ikke bare og sidder
jeg lader hænderne arbejde
med det jeg viser her på bloggen

Sådan finder jeg accepten
ved at GØRE det jeg KAN

OG....
jeg WII'er ca 30 min om dagen
SAMT
Messi og Molly LUFTER mig 
langt og kort
langs med fjorden.

Det er vist ved at være tid
God dag 

HUSK HUE

2 kommentarer:

  1. accept.
    tror det er kodeordet. Det ramte i hvert tilfælde mig, accept.
    God tur :)

    SvarSlet