onsdag den 31. oktober 2012

Hvordan møder du dagen? ... og lidt om Grafittiens kunst ....


Quote of the Day
And now, this is the sweetest and most glorious day that ever my eyes did see.
Donald Cargill 




Indgangspartiet fra Parken
- en anden møde at blive mødt

Grafitti 
som dette 
ville jeg gerne kunne
Jeg har altid beundret de 'ægte' graffitister.

I mine øjne er det kunst
ikke 'tags' som bare er en form for signatur
der mere skæmmer end smykker bylivet

Graffiti
ses i sagens natur i bylivet
sjældent
herude hvor jeg færdes
det er en kunstart der kræver byen som baggrund
nok fordi det startede som provokation.

Det var en græker der i sin tid begyndte


i NY med Rap-kulturen


Dette er så mit første forsøg...

Selvfølgelig uden spray
bare med markere
det er jo lige med at ramme stilen

Jeg må prøve at finde en Lærermester

Når eleven er klar
kommer  læreren 

Jeg venter spændt

- mød dagen med åbent sind og tag imod hvad der nu kommer



Ingen kommentarer:

Send en kommentar