mandag den 22. oktober 2012

Velkommen hverdag hver dag ..... eller Gør en forskel!


Når nu jeg er 'afsporet' i en rimelig ung alder
er det vigtigt at 'gøre en forskel'

Hverdagen elsker jeg
bare ikke HVER dag

Jeg forsøger at skabe en rytme
med hverdage, weekend, fridage og FERIE 

Trods det min TID er min egen
og AL tid altid er til MIN rådighed
så forsøger jeg at danne
 travlhed med pauser
struktur med rytme
indhold med værdi

Det er faktisk lykkes for mig
at skabe denne variation
så som mange andre 
er min EFTERÅRS-FERIE
netop slut
og jeg er kommet hjem med ny energi

Nu skal hverdagsrytmen genoptages
det kræver overblik og rygrad
2 besværlige faktorer
men jeg øver mig
og gør mit bedste

Det GØR en forskel
at variere sit liv

GOD HVERDAG - HVER DAG 



2 kommentarer:

  1. Jeg beundrer dig !
    Jeg synes du er sej!
    Du skaber virkeligt dit liv.

    SvarSlet
  2. De mennesker jeg beundrer mest er dem der gør deres bedste og det synes jeg at du forsøger kh Henrik

    SvarSlet